Alla inlägg under oktober 2009

Av Sara - 30 oktober 2009 22:58

Så var den äntligen slut! Har nog inte längtat så mkt på länge att en arbetsvecka ska ta slut...är så trött och känns som man inte har nått socialt liv alls när jag jobbar eftermiddag..men nu är det ju slut på det :)

Ska ju som sagt börja gå dagtid nästa vecka (07.15-15.45) och de ska bli skönt, få lite ordning i vardagen igen...


Fick smörgåstårta i kväll på jobbet den var kanske inte den godaste men gratis är ju alltid gott :p (hehe kom på att när jag bodde i molkom så gick jag och Anna till konsum och det var runt jultid så dom bjöd på lite julmat där då hehe då tog man lite för som sagt gratis är ju alltid gott och aldrig fel)


Ja vad har annars hänt i veckan då? Hmm inte mkt...förutom på jobbet då där har jag gjort lite roliga saker, i går så var jag och en annan uppe i reaktorhallen och sprittorkade och torkade rent nån lång stor sak som kom direkt från bassängen, det var kul :) Gillar att vara uppe i hallen för där behöver man inte ha hjälm på sig, den är ganska jobbig att ha på sig...Ja sen har jag sprittorkat lite andra saker och sånt...sen har jag jobbat kväll med min lillasysters pojkvän/sambo/fästman (vad man nu vill välja) Marcus och det är kul att jobba med han :) eller jobba och jobba sitta på kontoret och snacka skit för att det inte funnits så värst mkt annat att göra...


Jag vet att jag har sagt att jag ska lägga ner killar ett tag men det är en kille på jobbet som jag har blivit lite intresserad av, småflörtar lite med på skoj sådära...han verkar vara en "bra" kille inte den typen som jag annars brukar fastna för...men men får se...


I morgon så ska jag åka in till Uppsala och Gränby C med kusin Antonia :) Tänkte shoppa något snyggt som man kanske skulle ha på sig i morrn kväll (ska till bowlan då) och sen göra ett lite besök på glasbanken.


Nej nu har tottan börjat snarka (ja min lilla misse snarkar) så det är nog dax för mig att börja snusa och sova med...ska ju upp tidigt i morrn...



Av Sara - 27 oktober 2009 11:50

Hade en otroligt dålig dag i går...först så hade jag inte sovit så mkt för att jag hade sjukt ont i knät, och sen när jag skulle åka till jobbet så ville inte min bil starta! Så fick ringa mamma och fråga om jag fick ta hennes bil vilket jag fick men hon jobbade ju så fick vänta tills hon slutade, sen var det full fart till jobbet, kom typ 10 min försent så var ju inte så farligt. Sen fanns det lite att göra....hade så jävla ont i knät och benen...


Sov dåligt i natt med..har så ont i lederna...


jaja snart blir det jobb...

Mat

Av Sara - 26 oktober 2009 10:46

Håller på och fixar lite mat till lunch/matlåda...det blir något väldigt okreativt...veggoschnitsel,pommes till matlåda och fiskpinnar,pommes till lunch...är helt oppep på att laga nån mat...


Kollade ju sagan om ringen i går men sommnade när sista filmens första dvd tog slut...var helt slut i går..och i dag vill jag inte alls jobba..men men...



Av Sara - 25 oktober 2009 17:29

Spenderar lediga dagen med att glo på Sagan om ringen x3 extended version :)


I morrn är det jobb igen...blä..orkar inte,vill inte...

Jag kan fan inte hålla på med samma sak för länge, har jobbat i 2 månder nu och redan trött på det.

Kan inte göra typ samma sak dag efter dag, sorry men sån är inte jag.


Ne nu ska jag fortsätta kolla på Sagan om de två tornen :) 

Av Sara - 24 oktober 2009 20:54

Jobbade ju som sagt i dag...gjorde inte så mkt bara tjäna money!! :)

Sen åkte jag och hälsade på lillasyster Lina i Östhammar en liten stund, sen hem och laga käk (mamma och pappa skulle på kalas så fick fixa maten själv) var ashungrig!!

Det blev sesamnuggets och pommes och till förrätt så blev det Haloumiost :) Så gott!! Ibland kan jag verkligen fixa till de :)


Har precis tagit en bastu fan vad skönt! (vilken tur att man har en händig pappa)


Nu ska jag kolla på Little Miss Sunshine på TV4 (har velat sett den ett tag nu) :) Och kanske tar och unnar mig lite popcorn till de :)



Av Sara - 23 oktober 2009 18:54

Kollar på Seinfeld och surfar runt lite...lyssnar på Across the universe soundtrack, den är så bra! Filmen är helt underbar ett måste att se!


Ska ju jobba i morrn så blir en tidig kväll...men får se vad det blir i morrn...men en bastu blir det nog :)


Nej nu blir det Simpsons och sen lite Echart Tolle innan sömen kommer

Av Sara - 23 oktober 2009 15:17

Då var det slut på tidiga dagar :) Har gått mitt sista förmiddagspass i dag :)

Och det fanns faktiskt en del att göra, massa sopkörning och grejer som skulle in och så...

Ska ju som sagt jobba i morrn..helt otaggad men men...


Har så ont i kroppen efter allt spring..ajajaj...så blir nog ett varmt bad sen för att mjuka upp kroppen och lederna lite...


Ne nu ska jag glo på lite tv sen blir det käk...

Av Sara - 22 oktober 2009 19:44

I morrn är sista dan som jag jobbar förmiddag :) No more gå upp tjugo över 4! :)

Ska jobba på lördag fast jag egentligen inte har orken eller lusten..men tänkte nog vara ledig nästa helg då det är Halloween (kanske händer någe skoj då?) och sen så tänkte jag att jag skulle jobba över helgen efter det (trodde det var två helger jag kunde jobba över innan förlängnigen är slut men var bara en..attans! Kanske jobbar nästa med då kanske?? Hmm nu blev det ju svårt!) så att det blir lite extra i kassan..för tjänar ju mindre på dagtid (har samma timlön men inget ob eftersom jag slutar inna kl 18 och sen ingen skiftavstämmning). Men men alltid nått :)


Tränade faktiskt i dag :) Har en Bodywork DVD som jag brukar köra lite då och då...

Jag körde lite aerobics :) Det var jobbigt (dålig kondis),svettigt (usch! Gillar inte svett!!) men väldigt kul (överraskande). Tror jag ska ta och köra det några gånger i veckan för jag har ju tid, när jag jobbar förmiddag (är ju bara nästa vecka) så kan jag göra det innan jobbet och sen när jag går dagtid så kan jag göra det på kvällen, för det tar ju bara 30 min och det har jag ju tid med :)


Nej nu ska jag läsa lite Echart Tolle och sen hoppas jag på en tidig sömn :)



Ovido - Quiz & Flashcards