Alla inlägg under juni 2011

Av Sara - 26 juni 2011 14:18



har en sån hemsk bakfylleångest...

borde nog tänka mig för innan jag gör eller säger saker..

känner mig lite, ja inte taskig men kanske jobbig..alkolås på mobilen kan fakstskt vara något som behövs..


men har kommit fram till att jag är nog ingen sån som ska ha ett förhållande.

träffa en kille som sa han gillade mig och det känndes så konstigt,brukar ju inte vara så

jag är fan nöjd med hur jag har det,känner att jag behöver ingen skulle känna mig så fast då..nu kan jag göra precis som jag vill utan att nån måste bry sig om det,jag har det bra helt enkelt!

Av Sara - 19 juni 2011 11:54



Kan man kanske inte riktigt kalla det...jobbade sista dan på forsmark i fredags..känns jäkligt konstigt,har ju varit där i 6 månader!


Så nu ska det börjas med arbetsförmedlingen,söka jobb och akassa och annat tjafs...

Har registrerat mig på ams hemsida eftersom dom inte har öppet på tisdagar...


Men på måndag så ska jag till hallsta och jobba,ska lära mig lite områden om jag blir tvungen att hoppa in och jobba..ska vara vikarie för vikarierna..yeah...men det är ju alltid nått..


Sen får jag se om det blir forsmark i höst igen är lite osäkert med det just nu, dom hade inte börjat planera det än...


jaja men jag tror nog allt ordnar sig, är ingen ide att gå och oroa sig så mkt känner jag, man ska inte tänka för mkt på saker och ting då blir det bara värre...



Av Sara - 6 juni 2011 15:50



Ibland är det konstigt att man kan sakna något som inte blev,något som inte finns..

Ovido - Quiz & Flashcards