Alla inlägg under november 2010

Av Sara - 30 november 2010 20:47


Kom ju på att jag faktiskt sökt 19 st jobb denna månaden! Jag känner mig duktig!


Fast så många svar har jag ju inte fått än..men men det kommer väl, nångång ska det väl lossna.


Fast fick ju brev från ISS i dag om man var intresserad av att jobba där igen på nästa revisonerna och det är så klart jag vill!!

Och dom börjar redan i april! Det är bra så funderar på att ringa till äldreboendena jag jobbat på innan och säga att jag kan vara vikarie så jag har nått att göra fram till april...



Nej nu blir det soffan och täcket..och lite glass med :)



Av Sara - 30 november 2010 18:08


I dag har jag tagit hand om tvätten...blä så tråkigt att tvätta..fram och tillbaka till tvättstugan..

Och så har jag tagit hand om diskbärget som någon dumpat hos mig (lägg av med det för fan!!!)

Och vart en sväng och handlat fyndade riktigt god glass för 20 kr st!! Choklad så klart!


Och sen har jag försökt få tag på ISS men utan resultat så ska skicka med papprena med syrrans kille som jobbar där och hoppas att allt går bra och att jag får dom inna den 11 då dom ska vara inskickade.


Så snart ska jag gå och lämna dom sen ta ett varmt bad eftersom det är så satans kallt ute!

Och sen ska jag mysa i soffan och äta lite glass med..fan vad man har det bra ibland!


Heppån!!



Av Sara - 29 november 2010 21:17


Var iväg till arbetsförmedlingen i dag på infomöte...drog hem igen,handla..

Och när jag kom hem så hade jag fått brev från alfakassan att mina papper behövdes kompletteras fattade noll så pappa kom och förklarade...

Visade det sig att det fattades saker från mina arbetsgivarintyg så måste ringa ISS i morrn, måste få papper påskrivna och skit..

Känns ju inte så bra eftersom jag fortfarande inte vet om jag kommer få pengar eller inte...så det känns inte så bra nu...


Och sen bara för att jävlas med mig så skulle jag fixa internet,skulle få gratis året ut från telia (det är det som går i huset) skulle bara koppla in sladden registrera sig men nej det ville sig inte fanns en användare redan vilket är konstigt eftersom det bara är jag som använt grejen...


Och sen fattar jag inte vad som händer med folk men det är väldigt många utav mina vänner som har blivit tillsammans med nån och är så där äckligt nykära så man bara mår illa...

Tror det är därför jag varit lite mer sällskapssjuk med...jag vill oxå vara så där löjligt äckligt kär (fast det inte riktigt jag lixom..)


Nej nu ska jag fortsätta vara bitter och tycka synd om mig själv!


Far åt pipsvängen!



Av Sara - 28 november 2010 20:42



Jag har blivit något otroligt sällskapssjuk den senaste tiden, mer än vanligt!

Är så jobbigt!!!


vill fråga men vågar inte...



Av Sara - 27 november 2010 14:14



Jag har haft ont i ryggen och axlarna några dagar men inte riktigt fattat varför, tills idag. Det är mina förbaskade bröst!!

Jag förstår inte varför vissa tjejer vill ha superstora,det gör så jävla ont och dom är i vägen hela tiden!!


Nej ibland är det fan jobbigt att vara tjej...

Av Sara - 25 november 2010 15:42



I dag är ingen bra dag..har legat i soffan med värk i kroppen hela dagen..inte kul..det känns som när man hade växtvärk när man var mindre,fast mkt värre..

Får nog ta mig till att ringa till doktorn även om det tar emot (hatar sjukhus och doktorer).


Hoppas det blir bättre i morrn då ska jag vara lite barnvakt åt mina älskade kusinbarn medans kusin vitamin skulle göra lite ärenden.


Tur var det att det blev så otroligt mkt kycklingsoppa över från igår så jag har till middag,har verkligen ingen ork till att laga mat nu...



Av Sara - 24 november 2010 21:14



Ja jag är ju som sagt singel,visst det är okej men nu den här veckan så har jag kännt att lite sällskap och närhet inte skulle vara fel.

Visst sex skulle ju inte vara helt fel men det är mest det här mysnärheten jag saknar,ligga och mysa i soffan och kolla film eller helt enkelt bara få en kram!

Att känna sig trygg i någons famn är något jag saknar otroligt mycket!


Ja det var det!


Far åt pipsvängen!



Av Sara - 24 november 2010 17:06


Känner mig lite egenkär i dag!

(något man kanske borde göra oftare)



  



Ovido - Quiz & Flashcards