Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

suck....

Av Sara - 24 mars 2011 14:22



Tänkte dra och jobba i dag men har sovit riktigt dåligt och febern har kommit tillbaka lite med så blir hemma i dag och i morgon....


Känner mig lite bättre men har lixom ingen ork..och så gör käften fortfarande någorlunda ont med även om det oxå är bättre men väntar tills i morrn med att ringa tandläkaren..hoppas att det ska bli bättre...


Ja det var typ det..så det blir lungt i helgen..ser ju inte så bra ut om man har varit sjuk hela veckan och sen drar ut på krogen...sen tror jag inte jag skulle palla det med..har ju bara käkat nyponsoppa,blåbärssoppa,saftsoppa hela veckan...

 Suck...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 25 oktober 2011 19:48

    Har moderniserat mig och har numera även twitter där finns jag som saratanska Så follow me please! I won't let you down!   http://twitter.com/saratanska       ...

Av Sara - 28 juli 2011 10:37

    Har gått och varit lite småförkyld ett bra jävla tag men nu har det kommit på riktigt..trodde jag...först blev det dåligt sen blev det bra och sen blev det dåligt...lägg av jag orkar inte mer!!   jaja..vad händer annars då? Hm söker lite ...

Av Sara - 26 juni 2011 14:18

    har en sån hemsk bakfylleångest... borde nog tänka mig för innan jag gör eller säger saker.. känner mig lite, ja inte taskig men kanske jobbig..alkolås på mobilen kan fakstskt vara något som behövs..   men har kommit fram till att jag...

Av Sara - 19 juni 2011 11:54

    Kan man kanske inte riktigt kalla det...jobbade sista dan på forsmark i fredags..känns jäkligt konstigt,har ju varit där i 6 månader!   Så nu ska det börjas med arbetsförmedlingen,söka jobb och akassa och annat tjafs... Har registrerat ...

Av Sara - 6 juni 2011 15:50

    Ibland är det konstigt att man kan sakna något som inte blev,något som inte finns.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards