Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 27 mars 2011 18:43



Blev en lugn helg..drog till uppsala och mormor i går,spenderade krogpengarna på lite shopping istället,mkt bra!

Hittade en bh, trekvarts blårandig tröja och en ursnygg cardigan,samt örhängen och nagelack.


Och sen blev det en blomma och mat till kvällen,kära mormor fyller år i morgon men jobbar så kan ju inte komma då...så lyxade till det och lagade 3 rätters middag till henne och mig, mkt gott!


Drog hem i dag,passade på att storhandla med skönt att få det gjort...sen har jag bara slappat,lagat lite käk och dushat..lite sådär som en söndag ska vara.


Nu har jag myst ner mig i soffan och glor på The walking dead,är helt såld på den serien! Sjukt bra!


Heppån!

 


Av Sara - 24 mars 2011 14:22



Tänkte dra och jobba i dag men har sovit riktigt dåligt och febern har kommit tillbaka lite med så blir hemma i dag och i morgon....


Känner mig lite bättre men har lixom ingen ork..och så gör käften fortfarande någorlunda ont med även om det oxå är bättre men väntar tills i morrn med att ringa tandläkaren..hoppas att det ska bli bättre...


Ja det var typ det..så det blir lungt i helgen..ser ju inte så bra ut om man har varit sjuk hela veckan och sen drar ut på krogen...sen tror jag inte jag skulle palla det med..har ju bara käkat nyponsoppa,blåbärssoppa,saftsoppa hela veckan...

 Suck...

Av Sara - 22 mars 2011 14:49



Ja telia kanske inte är så bra jämt MEN jag älskar deras programbibliotek!

Passar perfekt dagar som den här när man är sjuk eller om man är bakis eller bara missat nått program någon gång!


Nu ska jag mysa ner mig i soffan och glo på Så mycket bättre!

Av Sara - 22 mars 2011 13:51


Mådde piss i söndags,kännde mig slö och hade sån jävla tandvärk...


Var hemma från jobbet igår,ringde till tandläkaren men fanns inte tid hos min tandläkare förrens i morgon och så länge kunde jag inte vänta!

Så fick komma till tandhygenisten som kollade,tog bilder (hatar när man ska ta dom dära bilder och nu gjorde det ännu mer ont eftersom jag var öm och svullen där grejen skulle sitta) och det såg bra ut men tandläkaren kom och kollade ändå och hon tyckte oxå att det såg bra ut.

Fick en spruta med koksalt som skulle göra rent typ...blev livrädd när jag såg nålen,sprutor är jag så jävla skraj för!!

Gjorde lite ont...


Drog i väg och handlade när jag ändå var ute..men kanske inte skulle gjort det..började känna mig helt snurrig och slut..hej,hej feber!!


Känner mig lite bättre i dag,har sovit lite längre i natt än dom andra..men är fortfarande lite febrig i dag och har tandvärk,dock inte lika mkt som innan...så blir hemma i  morgon med...fan...


Men måste bli bättre tills lördag då blir det festa!! Ska antagligen hem till en arbetskamrat,ska vara där några stycken och sen dra vidare till bowlan och kolla på nått band som skulle spela..


Heppån!!

 

 

Av Sara - 20 mars 2011 13:44


Fy fan vilken tandvärk jag har!!!


Har haft sen i tisdags så i morrn blir det till att ringa tandläkaren....


Känns som att det verkligen inte går bra för mig alls just nu!


Varför blir det jämt så här? Varför är jag så dum och tror att det ska bli bra?

Av Sara - 13 mars 2011 19:07


Har haft ett sånt jäkla oflyt med grejer senaste tiden så det är inte sant!


Kommer ju inte få jobba skift och tjäna mera cash som går att spara..dock kommer jag ju jobba dagtid tills den 17 juni! Och kommer säkert få jobba under sommaren med..


Och sen har grejer gått sönder och det är bara så sjukt irriterande!


För några veckor sen var allt så jävla bra,nästan så man gick runt och var lite lycklig..


Men men...aldrig kan det gå bra med allt inte..jävla skit!


Har inte sovit ordentligt på flera månader heller..håller på att bli tokig fan!

Och sen tänker man alldeles för mkt på vissa saker, vissa saker som man nog borde lägga ner helt men jag är ju som jag är och vill ju inte det utan går runt och hoppas ändå även om det känns som det kommer skita sig...ja det snurrar lite grejer i mitt huvud just nu..



Av Sara - 12 mars 2011 23:08

ja jag har nog gjort det med både det ena och andra...


det kan inte riktigt gå bra nån gång!


man ska inte börja tycka om nån för det gör lite ont ibland..skit då!

Ovido - Quiz & Flashcards