Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

tandvärk och feber..

Av Sara - 22 mars 2011 13:51


Mådde piss i söndags,kännde mig slö och hade sån jävla tandvärk...


Var hemma från jobbet igår,ringde till tandläkaren men fanns inte tid hos min tandläkare förrens i morgon och så länge kunde jag inte vänta!

Så fick komma till tandhygenisten som kollade,tog bilder (hatar när man ska ta dom dära bilder och nu gjorde det ännu mer ont eftersom jag var öm och svullen där grejen skulle sitta) och det såg bra ut men tandläkaren kom och kollade ändå och hon tyckte oxå att det såg bra ut.

Fick en spruta med koksalt som skulle göra rent typ...blev livrädd när jag såg nålen,sprutor är jag så jävla skraj för!!

Gjorde lite ont...


Drog i väg och handlade när jag ändå var ute..men kanske inte skulle gjort det..började känna mig helt snurrig och slut..hej,hej feber!!


Känner mig lite bättre i dag,har sovit lite längre i natt än dom andra..men är fortfarande lite febrig i dag och har tandvärk,dock inte lika mkt som innan...så blir hemma i  morgon med...fan...


Men måste bli bättre tills lördag då blir det festa!! Ska antagligen hem till en arbetskamrat,ska vara där några stycken och sen dra vidare till bowlan och kolla på nått band som skulle spela..


Heppån!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 25 oktober 2011 19:48

    Har moderniserat mig och har numera även twitter där finns jag som saratanska Så follow me please! I won't let you down!   http://twitter.com/saratanska       ...

Av Sara - 28 juli 2011 10:37

    Har gått och varit lite småförkyld ett bra jävla tag men nu har det kommit på riktigt..trodde jag...först blev det dåligt sen blev det bra och sen blev det dåligt...lägg av jag orkar inte mer!!   jaja..vad händer annars då? Hm söker lite ...

Av Sara - 26 juni 2011 14:18

    har en sån hemsk bakfylleångest... borde nog tänka mig för innan jag gör eller säger saker.. känner mig lite, ja inte taskig men kanske jobbig..alkolås på mobilen kan fakstskt vara något som behövs..   men har kommit fram till att jag...

Av Sara - 19 juni 2011 11:54

    Kan man kanske inte riktigt kalla det...jobbade sista dan på forsmark i fredags..känns jäkligt konstigt,har ju varit där i 6 månader!   Så nu ska det börjas med arbetsförmedlingen,söka jobb och akassa och annat tjafs... Har registrerat ...

Av Sara - 6 juni 2011 15:50

    Ibland är det konstigt att man kan sakna något som inte blev,något som inte finns.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards