Alla inlägg under mars 2010

Av Sara - 31 mars 2010 11:48

Jag har fått nån lätt sträckning baksida lår så i morse kännde jag inte alls för att gå på löpbandet...men jag tänkte att jag kan ju ta en lungn promenad och det gjorde jag..bättre det än inget alls..hade ju tänkt göra något mer i dag men det struntar jag i (om jag inte tar en till promenad).


Och i dag så ska jag försöka igen att ringa dessa småjobbiga samtal...usch...


I dag har jag verkligen noll motivation till allt!

Ville bara ligga kvar i sängen i dag...




Av Sara - 30 mars 2010 17:45

Ringde jag nått av dom samtal jag sa att jag skulle göra?

Nej...

Måste ta mig i kragen i morrn och göra de...

Och höra med en bekant till mamma och pappa om han vill hjälpa mig att svetsa en balk på bilen som måste göras innan ombesiktningen...




Av Sara - 30 mars 2010 13:08

Har ingen som hellst aning om vad man ska hitta på i dag...

Har gått min halvtimme på löpbadet tycker det får räcka i dag eftersom jag tänkt göra antingen core eller aerobics i morrn efter promenaden...och att jag typ har sträckt baksida lår känns det som...


Jag har redan nybäddad säng så behöver inte fixa det..garderoben är fortfarande i ordning efter att jag städade den....rummet är helt okej....


Fast jag har ju några telefonsamtal jag måste ringa med...jag hatar att ringa till folk eller ja nu ska jag ringa till barnmorskan för att få komma dit och få nya p-piller...såna samtal gillar jag inte, när man ringer om viktiga saker...

Och sen så måste jag ringa ISS och fråga hur det går med ansökan och vad hon som har hand om personalen tror om när jag kan börja jobba där (om jag får) och så måste jag fråga efter mitt arbetsgivarintyg som jag fortfarande inte fått!!


Usch så jobbigt...men får ta mod till mig..snart..om en stund...





Av Sara - 29 mars 2010 18:04

Så många meter har jag gått på löpbandet förra veckan :)

Det blir om jag inte minns fel 7,470 km?

Det tycker jag är bra för en slöfock som jag...även om jag äntligen(!) håller på att ändra det :)


Heppån!



Av Sara - 26 mars 2010 15:03

Så nu är jag hemma igen från besiktningen..det gick som jag hade tänkt...fick 3 nedslag (tror jag?) En balk som var rostig, bromsskivor och bromsklossar som behöver bytas, han på besiktningen sa att det var ju inte så svåra saker att fixa till, men en utav bromsklossarna har vi försökt att ta bort tidigare och det gick inte, typ för mkt rost och ja det var bara svårt att få bort den...så nu väntar jag på att pappa ska komma hem och berätta vad han tycker vi ska göra...(ja jag är ju inte direkt någon bilmekaniker så det är tur jag har pappa som hjälper mig)


Heppån!



Av Sara - 26 mars 2010 11:42

I dag ska jag åka och besiktiga volvon..usch..tror inte att den kommer gå igenom och då är frågan om man ska lägga ner pengar på att fixa felen eller köpa ny bil...egentligen så har jag inte råd med nått (beror ju på vad de är för fel med) men jag behöver ju en bil!

Annars är jag ju strandsatt här ute i skogen...


Jaja jag återkommer med hur det gick.


Heppån!



Av Sara - 25 mars 2010 13:46

Ja vad har hänt sen jag bloggade sist då...hm..

Har klippt mig, blev inte alls nöjd, när jag kom hem grät jag och sen tvättade jag håret och fixade det lite annorlunda så då funkade det...


Ja sen så har jag sökt lite jobb men det går lite trögt...


Jag har gått nästan varje dag på löpbandet ochdet går bättre och bättre.

Var i Uppsala i går och köpte ett par hantlar :)


Heppån!!



Av Sara - 17 mars 2010 21:35

Det blev inte så mkt mer gjort i dag...

Nu på kvällen så har jag kollat på Svenska Hollywoodfruar :)

Och sen så har jag fått en hemsk huvudvärk så nu tar jag kväller och går och lägger mig och hoppas att det är bra i morrn...

Min säng är ju för övrigt helt underbart skön!! Jag är så nöjd med den och glad att jag verkligen köpte den!


Heppån!!



Ovido - Quiz & Flashcards