Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 21 april 2011 21:30



Det finns någon i min närhet som jag tycker så otroligt mkt om,den personen har även barn som jag älskar!

Men personen gör såna dumma saker som får mig att bli så förbannad,jag försöker förstå varför man vill vara med någon som gör en illa,som slår en gul och blå? Varför? Är det verkligen kärlek?


När man sen har varit ifrån personen ett tag och sen börjar umgås igen, så undrar jag varför?


När dina barn säger att dom inte vill att han ska bo med er,vad tänker du på?


Vad är det för bild av ett förhållande du ger till dina barn?

Att det är okej om han slår dig,kallar dig saker som inte stämmer in på dig,varför?

Förstår du inte vad det här gör med dina underbara barn?

Så små barn ska inte få vara med om sånt här igen!


Och jag tänker på dig,det verkade som du klarade dig bra,varför går du tillbaka till han?


Jag försöker förstå men det går inte.


Jag vet inte vad jag ska göra längre,det verkar som att du inte vill lyssna på det jag vill ha att säga.

Ingenting hjälper..


Men om jag och flera med mig slutar prata med dig,slutar vara med dig,sluta titta på dig,lyssnar du då? Tänker du på vad jag har sagt?


Är han viktigare än dina vänner och familj?


Jag tycker om dig så mkt men jag orkar inte se dig hålla på så här längre.


Kärlek ska inte göra ont!





Av Sara - 16 april 2011 15:33



Var in en sväng i dag till Uppsala för att kolla efter vårjacka (hittade ingen men en annat massa strunt) och både på vägen in och hem så var det flera bilar som körde 70 på 90 väg och sånt blir man ju bara så förbannad på!


Vet ju att det finns forkörningsböter men finns det sölisböter, om man kör för sakta?

Av Sara - 9 april 2011 16:03



På vardagarna så brukar jag käka frukost runt den tiden då dom visar trav på tv

och jag har funderat på en sak...typ alla travhästar är bruna/mörkbruna.

Är det något fel på alla andra hästar? Är det bara bruna/mörk bruna hästar som har travet i sig? Har man inte vita hästar för att dom blir så skitiga?

Och varför har man inte prickiga hästar,då kan man ju följa den hästen bättre efter den står ut.


Såna här otroligt dumma saker kan snurra i min skalle...

Ovido - Quiz & Flashcards